En åpenbaring for en tett gamer…

For noen dager siden ble jeg syk og svak og dårlig bak, nei da…ikke sistnevnte, men syk og fikk kraftig halsvondt og forkjølelse. Stemmen har så og si vært borte siden onsdagen og gameren blir nok ikke så lydhør denne fredagen heller. Det vil si, jeg høres ut som jeg nettopp har kommet i puberteten eller er straks på tur i grava som en meget gammel mann. Det vil si at det blir stille fra den kanten en liten stund til…
 

Men når det er skrevet, så opplevde jeg en aldri så liten åpenbaring her i går kveld. Tett som rakkern og slet med å spise så sa dama mi at jeg måtte prøve Otrivin. Har aldri prøvd Otrivin før i mitt lange, lange liv. For å si det slik, jeg skjønner hvorfor mange klynger seg til Otrivin når de er forkjølet. Gud så åpent det ble. Kunne jo faktisk puste med nesen. Det har jeg aldri opplevd før når jeg har vært forkjølet. Gjett hvem som kommer til å bruke Otrivin litt inn i mellom og ja, jeg vet om at man kan bli avhengig, så jeg skal nok passe meg for den biten.
 

Med Otrivin ble gamingtilværelsen en god del bedre og nå kan jeg puste mye lettere mens jeg gamer. Herlig! 
 

Bruker du Otrivin når du er forkjølet?
 

Otrivin – reddende engel for en tett gamer…
 

#syk #forkjølet #vondhals #sykgamer #spill #otrivin #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “En åpenbaring for en tett gamer…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top