Dette er hva som kommer i Transport Fever


 

For ikke mange dagene siden la jeg opp et innlegg om nyheter i det kommende og meget etterlengtede Transport Fever. I dag har jeg litt om hva spillet kommer til å inneholde og her har Youtuberen Colonel Failure oppsummert annonseringstraileren til spillet. For å si det slik, om det stemmer slik det ser ut så har vi litt av et spill i vente.
 

Transport Fever er utviklet av samme gjengen som stod bak det suksessrike Train Fever, nemlig Urban Games og kommer snart med et spillet som ikke bare omhandler tog, men også fly, båt, buss, gods med mer og dette kommer til å gi oss enda flere muligheter. 
 

Er det noe jeg er stor fan av så er det nettopp slike simulatorspill og bruker mye tid på disse spillene. Et godt eksempel er at jeg har klokket inn over 600 timer på Cities Skylines
 

håper jeg at vi under årets E3-messe får se f.eks. gameplay fra det kommende Transport Fever slik at vi får se enda mer av hva vi har i vente. E3-messen går av stabelen fra 14. til 16. juni og det er ikke så altfor lenge til eller hva?
 

Gleder du deg til Transport Fever og hva gleder du deg mest til?
 

#trainfever #transportfever #urbangames #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top