Modig syvåring prøver å stoppe en raner

Først må jeg bare innrømme med en gang at jeg tviler på at jeg som syvåring hadde gjort dette her. Det hele startet med at en syvårig gutt var på bursdagsgavehandel til sin venn på en Gamestop-butikk sammen med sine foreldre. Plutselig kommer det labbende inn to personer iført hettegenser hvor hetten hang langt nedover hodet på de to. Det hele visste seg å være et ran. 
 

Syvåring blir så sint at han løper bortover mot raneren med knyttnevene opp for å slå. Snakk om å være modig. Er nok ikke mange syvåringer som hadde turt noe slikt (deriblant meg som syvåring for an mannsalder siden).
 

Selvsagt klarer raneren å få overmannet syvåringen uten at han blir påført noen fysiske skader hvorpå ranerne kunne fortsette, noe du kan se på videoen nedenfor. Resten av de som var i bygget når ranet skjedde fikk heller ikke noen fysiske skader. 
 

Faren til syvåringen forteller at dette var en modig som oppdaget at han kanskje ikke burde ha gjort det han gjorde med tanke på hvor farlig situasjonen var. 
 

Hadde du som syvåring turt å gjøre noe slikt?
 

#butikkran #syvåring #spill #gamer #gaming #game #gamestop  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top