BSmode samler inn penger til Leger uten grenser

BILDET KOMMER FRA SCANPIX DATABASERØDMERKET ! IKKE SALG ! (iflg. T. Kristiansen). BO, SIERRA LEONE 15.10.2006Reportasje om den norske sykepleieren Maria Golding (30) som jobber for Leger Uten Grenser i byen Bo. LYSGLIMT: Selv om mange barn dør av malaria og underernæring i Bo, finnes det også mange lysglimt. - Det er viktig å tenke på at nesten 90 prosent av barna som kommer til oss overlever, sier Maria, mens hun sitter sammen med Francis Koroma (2). Han var døden nær, men overlevde mot alle odds.
 

Min gode venn Benjamin Lium og gjengen i Bsmode har gjort det før og nå skal han til pers igjen. Tidligere arrangerte han en livestream og hvor han gjennom denne streamen samlet inn penger til Kreftforeningen. Dette synes jeg er en utrolig god sak og fortjener å skrives om. Spesielt med tanke på hva Benjamin gjennom youtube-kanalen har tenkt å gjøre nå førstkommende lørdag. Da vil det bli nok en livestream og denne gangen håper han på at så mange som mulig støtter opp om sendingen og gir noen kroner til Leger uten grenser som da får oppmerksomheten. 
 

Lørdag kl 18:00 skjer det på Youtube. De prøver  å få samlet inn penger til denne gode saken! De kommer til å holde livestreamen gående lenge og hvor de elsker å støtte gode formål.
 

Jeg er mektig imponert og håper inderlig at så mange som mulig får dette med seg, altså førstkommende lørdag fra kl.18:00. 
 

Om du synes dette virker noe du vil være med på, så klikk deg inn på denne linken lørdag fra kl. 18:00
 

Jeg ønsker Benjamin Lium og gjengen i Bsmode lykke til!
 

 

#livestream #youtuber #bsmode #legerutengrenser #spill #gamer #gaming #game
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top