Nooben SpillPappa spiller CS:GO med Misbetta og Cortez #1


 

Å spille spill jeg ikke er god i kan føre til mange merkelige øyeblikk. Dette fikk jeg oppleve da jeg hadde muligheten til å spille sammen med de populære Youtuberne Misbetta og Cortez. Moro var det i alle fall og det blir en del latter for å si det slik. I tillegg beviser de kommende videoer at vi har langt igjen til å kalle oss gode CS:GO-spillere. Hvis dere tror at jeg synes CS:GO er dårlig, så tro om igjen. Jeg liker spillet og synes det er gøy å spille CS:GO, men må nok fastslå at jeg fortsatt er en noob og trenger en god del trening.
 

Herlig at Misbetta og Cortez ville stille opp til opp til kamp og håper det blir flere muligheter til det i tiden fremover.
 

Med det vil jeg selvsagt anbefale dere å sjekke ut Youtube-kanalene til Misbetta og Cortez. Der finner dere mye god underholdning.
 

Spiller du CS:GO og hva liker du best med spillet?
 

#spillpappa #csgo #misbetta #cortez #youtube #youtuber #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top