Noe av det peneste jeg har sett…


 

Okei, først som sist må jeg bare innrømme at jeg fort blir imponert, men sånn er jeg bare. Jeg digger alt som ser litt annerledes ut og som sørger for at spillhjertet mitt pumper massivt og får meg til å sikle stort. 
 

Et spill som virkelig får meg til å gispe etter luft og nærmest dra av meg håret av bare lengsel er uten tvil Horizon: Zero Dawn. Spillet ser så sykt bra lagd ut at jeg ikke kan fatte at det er mulig. Utvikleren er ingen ringere enn de som stod bak den meget populære Killzone-serien, nemlig Guerrilla Games. De har nok en gang gitt oss noe å lengte etter og hvor jeg definitivt ikke er alene om.
 

Horizon: Zero Dawn ser rett og slett fantastisk ut både i måten spillet er lagd på og hvordan det blir presentert. Den grafiske biten frister meg så inn i granhampan at jeg knapt våger å tenke på at spillet dessverre er blitt utsatt til februar 2017. Enda flere måneder å vente på denne lekkerbisken som oser av stemning. Heldigvis, for å slukke litt av min ventetid har Guerrilla Games sendt ut en fet trailer og ja, jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til dette spillet.
 

Hva synes du, er dette spillet noe å vente på? 
 

#horizonzerodawn #guerrillagames #playstation4 #ps4 #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Noe av det peneste jeg har sett…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top