Hvem er best i FIFA?

Det er ikke ofte jeg applauderer et event, men nå gjør jeg det og spesielt når jeg vet at det er en avis som står bak dette. Trønder-Avisa inviterer alle FIFA-Spillere til en turnering hvor målet er å kåre den beste FIFA-spilleren i fylket. I dag har gjengen bak konkurransen åpnet opp for påmelding og hvor man finner seg et lag for så å spille sammen med. En fin oppvarming til EM i fotball som snart sparkes i gang i Frankrike. 
 

Mesterskapet i FIFA spilles på Playstation 4 og den som vinner det hele får en gavesjekk pålydende 5000 kroner. 
 

Her er reglene man må forholde seg til;

? For spillere som bor, eller kommer fra Nord-Trøndelag.
? Alle deltakere må ha fylt 10 år før 1. juni.
? Spillerne velger på forhånd et førstelag og et andrelag blant alle tilgjengelige lag på spillet.
? Mesteskapet spilles som cup. Innledende kamper spilles online.
? Etter de innledende rundene samles de åtte beste til sluttspill. Kvartfinaler, semifinaler og finale spilles i Trønder-Avisas kantine 1. oktober.

 

er jeg spent på hvem som vinner og som kan kåres som den beste FIFA-spilleren i Nord-Trøndelag. 
 

Om du vil melde deg på, så klikk deg inn på denne lenken så ordner deg seg nok. 
 

Lykke til alle som blir med!
 


 

#fifa16 #turnering #trønderavisa #spill #gamer #gaming #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top