Så var Watch_Dogs 2 annonsert med åpningstrailer


 

De siste to dager har Ubisoft virkelig slitt med å holde kortene tett inn til brystet. Den ene lekkasjen etter den andre har funnet sted. Her har både trailere, releasedato med mer vært i søkelyset for det kommende Watch_Dogs 2. Selv har jeg fulgt meget godt med og kan med hånden på hjertet si at jeg likte Watch_Dogs meget bra. 
 

Når jeg fikk høre antydninger om at en oppfølger var på tur så kjente jeg med en gang at spillhjertet mitt pumpet ekstra. Nå er altså katten ut av sekken i forkant av den store E3-messen som går av stabelen 14. til 16. juni. Der vil Ubisoft være tilstede og kaste glans over sine kommende spill og nå deriblant Watch_Dogs 2. I forrige spill foregikk det hele i Chicago, men denne gangen drar vi til en helt annen del av USA, nemlig San Francisco.Tipper vi kommer til å få oppleve hvordan de bratte bakkene i byen vil føles i vill fart nedover med en superfet bil. Hovedpersonen denne ganger er ingen ringere enn “hackeren” Marcus Holloway og som vi får slå følge med i tykt og tynt.



 

Watch_Dogs 2 vil etter planen bli lansert til Playstation 4, Xbox One og PC den 15. november.
 

Gleder du deg til spillet og hva gleder du deg mest til? Spilte du det første spillet?
 

#watchdogs2 #ubisoft #e3 #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Så var Watch_Dogs 2 annonsert med åpningstrailer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top