Spiller sammen med en av Norges beste cosplayere


 

SpillPappa er overlykkelig og spesielt etter å ha fått den gleden av å spille sammen med den kjente og utrolig flinke cosplayerjenta Chrix, som også er en av Norges beste innen cosplay. Selvsagt måtte det bli Overwatch og Chrix har faktisk lagd kostymet til Mercy. I denne episoden spiller jeg også sammen med gjengen fra klanen Trønderbataljonen. En herlig opplevelse på mange måter selv om jeg kanskje ikke glimtet til som en god Overwatch-spiller. 
 

Blir superhappy om du liker videoen og enda mer happy om du abonnerer på kanalen min. Det er vel ikke hver dag en gammel mann som meg er å finne på Youtube og som digger gaming. All slags gaming.
 

Spiller du Overwatch og hvilken karakter liker du best å spille?
 

#spillpappa #chrix #overwatch #blizzard #xhrixdesign #spill #gamer #game #youtuber

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Spiller sammen med en av Norges beste cosplayere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top