GIVEAWAY! Vinn HyperX Cloud Revolver hos SpillPappa *Sponset*


 

For å feire at jeg har nådd 700 abonnenter på kanalen min kjører jeg i gang en fet GIVEAWAY. Hva sier dere til å “vinne” HYPERX CLOUD REVOLVER? Jupp, det kan du her. Et herlig headset kan bli ditt og som passer blant annet til Playstation 4, Xbox One, Wii U og PC. Det er tre ting du må gjøre og det er å klikke på videoen nedenfor. 1. LIK VIDEOEN, 2. ABONNERE på kanalen, 3. Skriv HYPERX CLOUD REVOLVER i kommentarfeltet nedenfor i videoen. Disse tre tingene gir deg mulighet for å vinne dette herlige gaming headsetet fra HyperX.
 

PS! Om du skriver her i kommentarfeltet nedenfor så blir det feil. Gå inn i videoen og gjør de tre tingene ovenfor så er du med. 
 

Er ikke det bra så vet ikke jeg. Så kast deg i rundt og kanskje er det du som får tilsendt dette headsetet. Hvem vet?
 

#giveaway #spillpappa #youtuber #premie #spill #gamer #gaming #game
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

8 thoughts on “GIVEAWAY! Vinn HyperX Cloud Revolver hos SpillPappa *Sponset*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top