Mine topp fem trailere fra E3


 

Årets E3 messe som i nå går i siste fase i Los Angeles med siste dag i dag, har bragt oss gamere utrolig mye å glede oss over. Årets E3-messe er i mine øyne en av de beste på noen år og spesielt når man tenker på alle de store spillene som har blitt presentert og sist men ikke minst de kommedne konsoller. Spillselskapene har stått i kø for å hype sine titler og spillmaskiner og jeg har latt meg bli engasjert så til de grader. Flere anledninger har kroppen nærmest ristet av glede etter å ha sett trailere både cinematiske og gameplay. 
 

I forkant av E3-messen lakk sekken til de forskjellige spillselskapene som en sil, men heldigvis var det mye snacks igjen i posen og som ga oss det vi hadde håpet på under denne populære spillmessen. Med at alle verdens spillere retter øynene mot denne messen, ja så vet jo også at det er denne hesten de må satse på og pøser ut med info, skjermbilder, innholdsrike pressekonferanser, trailere pluss mye mer. Hyping all the way og som selvsagt benytter seg av denne gyldne anledningen. 
 

De siste dager har jeg fått noen spørsmål på om jeg har blitt skuffet over E3 og da har jeg svart at jeg selvsagt ikke har blitt det. Jeg føler jeg mer eller mindre har fått innfridd mine ønsker og at jeg gjennom disse dager har fråtset i nyheter fra spillverden. Jeg har også fått spørsmål på om jeg kunne lage en liste over de fem beste trailerne som ble presentert på E3 og det har jeg tenkt å gjøre her. 
 

Å plukke ut fem trailere er pokkers så vanskelig og spesielt med tanke på at det er så innmari mange herlige spill på tur. Egentlig burde jeg ha lagd en liste på over tyve, men jeg skal med beste evne prøve å plukke ut de spillene og trailerne som fanget meg og min oppmerksomhet mest. 
 

5) Forza Horizon 3 – Xbox One/PC – 27. september
 

4) God of War – PS4 – ukjent utgivelse
 

CJ_GCPaKywg

3) Watch_Dogs 2 – PS4/XB1/PC – 15. november
 

PnIfMaCMsjU

2) Mafia III – PS4/XB1/PC – 7. oktober
 

xPdwbNnAvJo

1) Battlefield 1 – PS4/XB1/PC – 21. oktober
 

4pY3hlQEOc0

Dette er altså min topp fem liste, men skal ærlig innrømme at maaaaange flere spill burde ha vært med her og som jeg gleder meg sykt til. Her kan jeg nevne The Legend of Zelda: Breath of the Wild til Wii U, The Elder Scrolls VI ? Skyrim Special Edition til PS4/XB1/PCThe Last Guardian til PS4, Death Stranding til PS4, Halo Wars 2 til XB1/PC, Titanfall 2 til PS4/XB1/PC, Call of Duty: Infinite Warfare bare for å nevne noen. 
 

Hvordan ville din liste ha sett og hvilke spill gleder du deg mest til om du skulle sette opp en liste på 1 til 5?
 


 

#e3 #liste #trailere #gamer #games #spill #gaming #game #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top