Gratis tilleggspakker er som musikk i mine ører!


 

Det er ikke alle som tenker slik og vil aller helst ha godt betalt for alt som kommer som ekstra innhold i sine spill. Der har Respawn tenkt en god del annerledes og hvor jeg uten å blunke sender i vei en tommel opp til spillutvikleren. Som du sikkert vet, så er de i gang med utviklingen av Titanfall 2 og under årets E3-messe kunne vi se hvordan spillet vil bli på mange måter både med en fet singleplayer-trailer og sist men ikke minst en fet flerspillertrailer. Skal jeg være helt ærlig så ble jeg litt trigget av det Respawn og Electronic Arts presenterte på E3-messen av Titanfall 2.
 

I alle fall, nok om det. Det som nå kommer frem er at Respawn og Electronic Arts kommer til å sende ut alle tilleggspakker (DLC-er) gratis til spillet. Bare det får meg til å hive litt etter pusten med tanke på at det er så få som nettopp gjør dette. Vet dere hva filosofien til Respawn er bak dette stuntet? Jo, de ønsker at den summen vi bruker på spillet er nok og som bonus vil tilleggspakker til spillet være gratis. Det er Vince Zampella fra Respawn som forteller dette til Gamesradar.
 

nå gleder jeg meg enda mer til Titanfall 2 kommer og spesielt med tanke på at jeg slipper å bruke en krone ekstra på mer innhold til spillet. Takk Respawn og takk Electronic Arts. Endelig noen som tenker litt utenom boksen og ikke tenker penger hele tiden. 
 

Flere som synes at andre spillselskaper skal gjøre det samme som Respawn og Electronic Arts?
 

#titanfall2 #respawn #electronicarts #ea #spill #gamer #e3 #gaming #game #games  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top