A dream come true – spiller Overwatch med kjent cosplayerjente!


 

Som gamer og youtuber så opplever man mange herlige stunder fremfor skjermen. Er det noe jeg virkelig liker så er det å spille sammen med mine mange venner. Om det er venner fra klanene Trønderbataljonen, Old Gents eller andre kjente og ukjente venner så koser jeg meg skikkelig. De som sier at gaming ikke er sosialt kan ta seg en bolle og sutte på den.
 

Gaming er megasosialt og det beste er at man også kan spille på lag og samarbeide om å nå målene man setter seg. Derfor er gaming noe av det beste som finnes i mine øyne. 
 

I en ny episode jeg har publisert på Youtube-kanalen min så får du se at jeg spiller sammen med en av Norges beste cosplayere, nemlig Christina Erring Bårdsen aka Chrix (Chrix Design) og her er Youtube-kanalen hennes. Skal være ærlig å si at jeg ser opp til henne som gamer og cosplayer og synes hun er helt unik. I tillegg, så er hun straks klar med en ny bok om cosplay noe vi kommer tilbake til. 
 

Det er ikke bare Christina som er med i denne episoden. Anders, Tor Erik og Rune er med også og spiller sammen med oss. Skal også si at denne runden går ikke så ille og at jeg biter litt i fra meg med min favorittkarakter Soldier76
 

Spiller du Overwatch og hvilken karakter liker du best å spille?
 

Her er episoden og håper du liker den.   
 

#spillpappa #youtuber #gamer #gaming #spill #games #game #overwatch

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “A dream come true – spiller Overwatch med kjent cosplayerjente!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top