Seinfeld + Doom 2 = blodig!

Om du begynner å dra på årene og har fulgt litt med på det som har skjedd på TV-skjermen de siste 20 årene, så har du garantert fått med deg den meget så populære TV-serien Seinfeld. Jeg kan selv med hånden på hjertet si at jeg har fulgt serien fra start til slutt og det opptil mange ganger gjennom repriser. Jerry, George, Kramer, Elaine og for ikke å glemme Newman har alle en spesiell plass i TV-hjertet mitt. 
 

Velkommen inn i Jerry’s leilighet hvor etter hvert blodet vil flyte og alt blir bare gørr. Her får du oppleve Seinfelds i Doom 2. Bra lagd og hvor jeg jeg lo godt med de kommentarene som var lagt inn. Det er godeste Doug Keener som står bak og han har gjort en bra jobb eller hva? 
 

Hvilket forhold har du til TV-serien om Seinfeld & Co eller blir TV-serien litt for gammel for deg?
 

#seinfeld #tvserie #youtube #doom2 #spill #gamer #gaming #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Seinfeld + Doom 2 = blodig!

  1. Hei Bernt Erik! For et artig konsept! 😀
    Er selv stor fan av Seinfeld, og jeg har fulgt med på serien mye! George er en veldig morsom karakter!
    Det at Seinfeld skulle blandes med noe så absurd som Doom, er helt utenkelig! Leiligheten til Jerry i Seinfeld er veldig ikonisk, og et sted man husker godt! At man faktisk ser en vegg der kameraene sto, er en verdig detalj!
    Kjempe fint at du deler dette her. 🙂 Herlig alt sammen!
    -Vegard

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top