Ny låt til gamingen…


 

Som tidligere DJ har jeg lært meg å like stort sett all slags musikk. Jeg kan høre på alt fra Pønk, trash, metal, rock, pop, disco, country, love songs eller hva det måtte være. Selvsagt kommer dette alt etter form og humør. Når jeg spiller spill som f.eks. Cities Skylines så hører jeg en del på musikk. Derimot i spill som Far Cry Primal er det viktig med å høre lyden i spillet. For der vet man ikke om en sabeltanntiger står å sikler etter meg og helst vil sette tenna i meg. Der der lyden i spillet veldig viktig og da spilles det ikke en skjit av musikk.
 

Ei låt som spilles litt både når jeg jobber og spiller er “You” med Lost Kings ft. Katelyn Tarver. En skikkelig happy tune som får meg i godt humør.
 

Hvilken musikk hører du på for tiden og hva liker du av sjangere? 
 

#musikk #musikktilspill #gamer #gaming #game #spill #games #hitliste  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Ny låt til gamingen…

  1. Den låta hørte jeg til døde for ca ett halvt år siden. Den er kjempebra! Det er visst ikke uvanlig at vi slumper til å høre på de samme låtene xD

  2. Jepp! Det var i forresten du som gjorde meg oppmerksom på TheFatRat! Det er jeg sykt takknemlig for, for han lager noe av den kuleste musikken jeg hører på for tiden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top