SpillPappa svarer på spørsmål om Youtube!


 

For å feire at jeg for under to uker siden nådde 700 abonnenter så kjørte jeg en Q & A. For å være helt ærlig så fikk jeg inn mange, mange gode spørsmål og fikk veldig mange hyggelige meldinger fra dere abonnenter. I denne delen av Q & A så får dere vite litt av hvert om meg, Hvem er mitt forbilde, hvilke spill liker jeg, hvordan er det å være pappa for gamerne, hvilken blomst ville jeg ha vært om jeg ble gjenfødt pluss masse annet. Ikke helt fritt frem for at jeg også blir litt flau og sist men ikke minst rørt, men sånn er det…
 

Tusen hjertelig takk til alle som sendte meg spørsmål. Jeg har faktisk prøvd å svare så godt jeg har kunnet og her ser dere første del av resultatet.


Så vil jeg takk alle sammen som abonnerer på min kanal. Dere er herlige alle sammen!

 

#spillpappa #youtuber #gamer #gaming #game #games #spill #spørsmålogsvar

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “SpillPappa svarer på spørsmål om Youtube!

  1. Kjempe fin Q&A! Gratulerer med 700 subscibers! Det er fint å se hvordan du responderer til fansen!
    Er veldig enig i at en må spille det som en elsker å spille!
    Veldig inspirerende å høre at du holder foredrag for barn og voksne, jeg tror absolutt gaming kan brukes på en måte for barn å utvikle læring evnen! Det høres ut som en fin ting at du arrangerer Bonde lan! Høres ut som et supert opplegg! 🙂
    Også lurer jeg på hva slags videokamera du bruker i videoene dine? Veldig skarp kvalitet! 🙂
    Vennlig hilsen Vegard!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top