SpillPappa unboxer MasterCase Maker 5 kabinett


 

*Sponset innslag*
 

Er det en produsent jeg har vært tro mot i mange, mange år nå så er det Cooler Master. Som gamer er det viktig for meg at det jeg bruker av stæsj funker og gir meg det jeg er ute etter. Det har Cooler Master så til de grader gjort opp igjennom årene og jeg har aldri opplevd problemer med deres produkter. Fra Cooler Master har jeg brukt strømforsyninger (stabile som rakkern selv under ustabil strømsituasjoner…les uvær), CPU-kjølere eller prosessorkjølere og sist men ikke minst kabinetter. Pr. i dag har jeg et Cosmos SE som jeg er veldig glad i og som funker som en drøm. Et herlig kabinett som gir masse plass, god sirkulasjon og sist men ikke minst har mange snedige løsninger med tanke på montering.
 

vil jeg presentere en video eller en litt spesiell unboxing hvor jeg viser dere det helt flunkende nye og spennende MasterCase Maker 5. Et kabinett som jeg virkelig gleder meg til å montere i og som ser dødsstilig ut. Selv om jeg i grunnen foretrekker full tower, så ser jeg at dette kabinettet kommer til å bli bra selv om det er et midi tower. 
 

Jeg har ventet på dette kabinettet en god stund og det var søren meg verdt den “lange” ventetiden. Se de unike mulighetene som ligger til rette for å få det fete oppsettet inn i kabinettet.
 

Er dette et kabinett du ville hatt? Hvilket merke er ditt kabinett? Eller har du kun laptop du spiller eller bruker for tiden?

#coolermaster #mastercasemaker5 #unboxing #spillpappa #youtuber #spill #gamer #gaming #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “SpillPappa unboxer MasterCase Maker 5 kabinett

  1. Hei Spillpappa! Så gøy det er å se en Unboxing video – det er første gang jeg ser en på norsk, og godt jobbet! Dette kabinettet ser helt herlig ut, jeg har veldig lyst på et selv!
    Veldig artig konsept at du er “Spillpappa”, det virker som en flott ting å være.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top