Får en spesiell hilsen fra Marcus…


 

Nå er det et par dager siden jeg nådde 1000 abonnenter på youtube-kanalen min og har ikke helt gått opp for meg at det har skjedd og spesielt med tanke på at jeg er en amatøryoutuber og i tillegg har ikke tid til så altfor mye redigering. Men sikkert og visst så prøver jeg å lage gode videoer på min egen spesielle måte og håper dere som ser på liker det.
 

Men, snakk om å få klump i halsen! Etter at jeg nådde 1000 abonnenter har jeg fått utrolig mange fine tilbakemeldinger og klumpen i halsen, tårer som har presset på, har vært til stede titt og ofte. Jeg er utrolig takknemlig. En person som gjennom et år nå har betydd en del er Marcus Langnes aka Sprællex. Han er en unik person som jeg selv ser veldig mange likhetstrekk med. Snill og grei. Utrolig engasjert og flink i det han driver med. Her er min hilsen tilbake til deg Marcus.
 

nå kommer jeg til å lage flere sprell her på kanalen og er det noe du vil jeg skal fortsette med eller starte opp med så gjerne si i fra så får jeg se nærmere på det. 
 

Tusen, tusen hjertelig takk alle sammen. Dere rører meg så til de grader <3
 

#marcuslangnes #sprællex #youtuber #spillpappa #gamer #gaming #game #games #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top