Vanskelig valg i livet!

Livet består av vanskelig valg alle uansett alder og kjønn. Et valg kan bety så mye. Et valg kan føre til både positive eller negative konsekvenser. Et valg kan bety alt eller ingenting og nå har jeg gjort et slikt valg. Et valg som kommer til å fotfølge meg til jeg en vakker dag parkerer tøfla mine. 
 

Mange vil nok si at det var en dumt valg, mens andre kanskje vil si at det var det rette. Selv håper inderlig på sistnevnte, men at det vil bli en lang, tung og hard vei å gå før man til slutt lykkes er det ikke noen tvil i. 
 

Helt fra vi er små blir vi stilt ovenfor valg og hvor valgene former oss som mennesker og den vi er den dag i dag. Jeg er en person som for mange er veldig snill, hjelpsom og som sjelden lager noe bråk. Har fått hørt mange ganger at jeg kanskje er litt for snill til tider, men slik er jeg av person. Jeg prøver heller å fremsnakke enn å baksnakke. Prøver også å feie min egen dør for jeg feier andres. 
 

I den nærmeste tiden vil det valget jeg nå har tatt være en del av den jeg er. Jeg kommer alltid til å være aktiv gamer, jobbe for et godt gamingsamfunn i Norge. Jeg skal så godt det lar seg gjøre være aktiv på Youtube og fortsette å lage videoer som jeg håper blir godt mottatt. Jeg vil fortsette å bidra med det jeg liker og det å underholde andre med gaming. Å være med på å arrangere gamingevents, holde foredraget Spill er sunt og fortsette å spille litt om det blir anledning til det.
 

Jeg har selvsagt noen håp for hva som kommer til å skje videre og jeg vil med beste evne prøve å få dette til men også prøve å ta hensyn til andre i denne prosessen. Det viktigste er at livet går videre tross alt det valget som nå er tatt. Nye byggeklosser må legges og flyttes på slik at de faller inn på rett måte. 
 

Har du stått ovenfor vanskelige valg og føler du at du har taklet disse valgene godt?
 


Bilde av: Sasquatch I

#vanskeligevalg #valg #gamer #spill #gaming #games #game #personlig

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Vanskelig valg i livet!

  1. Føler aldri jeg takler de vanskelige valgene godt…når de blir tatt. Men bruker å bli overasket i etterkant, om at det faktisk gikk bedre enn man skulle tro! Noen ganger må man bare våge, hoppe i det, satse, så får det briste eller bære!
    Lykke til med alle valg du måtte stå ovenfor 🙂

  2. Mia: Tusen hjertelig takk for det Mia. Valget jeg har tatt har vært dørgelig vanskelig og slitt meg i tusen biter, men jeg tror det kan være det beste og så må en bare ta stegene som de kommer og gjøre det beste ut av det 🙂

    Takk for gode ord Mia 🙂

  3. Å ta valg handler ikke om å lyve for andre… Men å faktisk tørre å inrømme feil som er gjort! Da har man tatt det rette valget!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top