Youtube-Gjengen på limotur gjennom Oslos gater


 

Selv om det har vært en tung tid på mange måter så har jeg også vært så takknemlig og fått opplevd litt glede. 
 

Den 18. til 21. juli dro jeg og en liten gjeng til Oslo for å møtes der. Rettere sagt, Youtube-gjengen møttes i Oslo og her fikk vi oppleve mange innholdsrike dager sammen. Selv om det kan virke som om turen kun var basert på moro, så var den ikke det. Gjennom disse dagene i Oslo så gikk jeg langt, jeg fikk møtt min snille bror, jeg hadde flere spennende jobbmøter (kommer tilbake til det) og sist men ikke minst fikk sett mye av Oslo.
 

Skal ærlig innrømme å si at Youtube virkelig gjør deg sosial og at man skal få så innmari mange gode venner gjennom dette hadde jeg ikke trodd. Vi i youtube-gjengen har spilt mye sammen og hatt mang en artig opplevelse foran våre skjermer mens vi har sittet på Skype og snakket med hverandre.
 

Gaming er noe som samler folket og for meg betyr gaming utrolig mye.
 

Nok om det…
 

Under disse dager i Oslo fikk vi muligheten til å cruise rundt i Oslos gater i en limo. Tenk det, en limo. Blir nok høyst sannsynlig først og sist gangen for meg, men man vet aldri med fremtiden da og hva som skjer. Kanskje byr anledningen seg igjen…
 

Vi i Youtube-gjengen, Misbetta, The Paxian, Cortez og The Ripper fikk en tur vi sent vil glemme og nedenfor kan du se mine inntrykk fra turen som tok oss med til diverse severdigheter. 

Hvor mye betyr Youtube for deg? Har du gjennom tiden med Youtube fått deg nye venner? Hva synes du er det beste med Youtube?
 

#youtubegjengen #spillpappa #oslo #gamere #gaming #games #game #spill #youtubesamling #youtube
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top