Blir tatt med gullkniven! CS:GO med Misbetta, Cortez og The Ripper


 

Noe av det artigste jeg vet er å spille sammen med andre. Selvsagt, jeg liker å sitte å spille litt for meg selv også, men det er først når man spiller med andre at det virkelig blir moro. En gjeng jeg har spilt en god del sammen med de siste måneder er med Misbetta, Cortez, The Ripper og The Paxian (som ikke er med i denne videoen). Gjennom flere kommende videoer vil dere se hvor moro vi har det. 
 

I denne videoen åpner vi opp for andre å spille sammen med oss. Den som fikk gleden å sette gullkniven i meg var Alek. Totalt eid for å si det mildt, men likevel, det var moro og spille sammen med Youtube-gjengen min. CS:GO er er godt spill som jeg liker og mer klipp med oss kommer etter hvert og kanskje er du en av de vi spiller sammen med…
 

Liker du best å spille sammen med noen eller synes det er mest moro å spille alene?
 

#csgo #spillpappa #youtubegjengen #youtuber #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Blir tatt med gullkniven! CS:GO med Misbetta, Cortez og The Ripper

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top