Svar på Q & A fra Youtube-gjengen i Oslo!


 

Nå er det over en uke siden jeg og Youtube-gjengen var i Oslo og hvor vi alle var samlet. En herlig opplevelse og som gjorde at jeg fikk litt fri fra det som skjer i hverdagen min for tiden. Selv om det var en koselig tur sammen med gjengen min, så hadde jeg også en del møter med potensielle arbeidsgivere slik at jeg har flere føtter å stå på når jeg flytter nedover til Oslo etter hvert.
 

Men nok om det. Endelig kan vi presentere svarene fra Q & A-en vi kjørte da Youtube-gjengen var i Oslo forrige uke. Her blir vi spurt om det utroligste. At det ble litt kleint, ja, men vi hadde det moro også. Mange gode spørsmål ble det og hvor Misbetta, The Paxian, Cortez, The Ripper og meg svarte så godt vi kunne. 
 

Her er svarene og håper du liker videoen vår…
 

#youtubegjengen #spillpappa #misbetta #theripper #thepaxian #cortez #norskeyoutubere #oslo #gamer #gaming #games #game #spill #gamere

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top