En takknemlig SpillPappa

Nå har dere gjennom en god stund kjent meg som SpillPappa. Jeg har min egen youtube-kanal og har fått utrolig mange følgere på kanalen. Dette er jeg selvsagt utrolig takknemlig for og gir meg en gnist til å fortsette å lage videoer. Men så har jeg noen som virkelig tar i et tak og flere som ønsker å lage forskjellige ting til kanalen min. En av disse er youtuberen SahilDJ. Han har faktisk lagd en intro til meg og denne vil jeg selvsagt presentere for dere. Det er gjennom kanalen ReeQurMotion at dere nå får se introen. Tusen hjertelig takk SahilDJ!
 

Om det er noen av dere andre som er youtubere, så sjekk ut kanalene. Anbefales. 
 

Hva synes dere?
 

#sahildj #reequrmotion #youtubere #spillpappa #gamer #gaming #games #game #spill #intro

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “En takknemlig SpillPappa

  1. Jeg syntes den var litt tam. Håper at der ikke sårer skaperen. Men føler at den ikke står i stil, men til syvende sist så er det ikke jeg som bestemmer 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top