Nyter sjarken min i det åpne farvann!


 

Er det noe jeg virkelig nyter så er det å se sjarken min i det åpne farvann og se den gynge sakte men sikkert på de små uskyldige bølgene. Høre måkene gnaldre i det fjerne og se at solen er på tur til å gå ned i havgapet. I tillegg vite at båten er fylt opp med herlig fersk skrei. Kan ikke bli herligere enn det og et perfekt liv for en landkrabbe som meg.
 

Okei, jeg har ikke noen sjark…ennå, men til neste år skal jeg eie en og da skal jeg dra ut på havet og fiske masse herlig fisk og så selge den slik at jeg kan bygge meg opp og investere enda mer i båten min, i alle fall beis nok slik at den ikke går ned…
 


 

Spillet jeg tenker på her er Fishing: Barents Sea og et spill som utvikles av mine venner i Misc Games. De har kommet et godt stykke med utviklingen og jeg gleder meg sykt til å få sette kloa i en spillbar versjon. Dessverre er det en liten stund til det ferdige spillet lanseres og skjer nok ikke før ute i neste år en gang. Inntil da kan vi nyte disse lekre skjermbildene som er sendt ut og vite at jeg etter hvert får drømmen min oppfylt og kan dra ut på det store hav med sjarken min…
 

Gleder du deg til dette spillet?

  
 

#fishingbarentssea #miscgames #gamer #spill #game #games #gaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Nyter sjarken min i det åpne farvann!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top