Mafia III – The World of New Bordeaux


 

Et av de spillene jeg gleder meg mest til i høst er uten tvil Mafia III. Er det noe du opplever i denne spillserien så er det fet stemning, nydelig grafikk fete historier. Dette binder spillserien på en helt unikt måte og sørger for at du som spiller blir spikret til skjermen og hekta fra første sekund. 
 

Selv om det føles ut som en evighet før spillet lanseres så kan vi nå dempe litt av savnet etter spillet med en helt ny trailer som presenterer de forskjellige distriktene. Om du ennå ikke har fått det med deg så har utvikleren Hangar 13 lagd et område som på mange måter ligner New Orleans, men i spillet har området får navnet New Bordeaux. 



 

Den 7. oktober er det klart for Mafia III til Playstation 4, Xbox One og PC. Nå er det bare å nyte denne fete traileren og ja, jeg gleder så til de grader. 
 

Hva ser du mest frem til med Mafia III?
 

#mafia3 #hangar13 #trailer #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top