Vil ha dette spillet NÅ Misc Games


 

Et av de spillene jeg ser mest frem til neste år er uten tvil Fishing: Barents Sea. Jeg har fulgt spillet helt siden jeg fikk vite om at det var i utvikling av Misc Games. Helt fra de første skjermbildene og frem til i dag har det vært en enorm til utvikling i spillet og som ser bare bedre og bedre ut. Under disse dager går Gamescom av stabelen og på denne messen har utvikleren benket seg opp og vil under messen presentere spillet.
 

I dag kan jeg presentere en ny trailer fra Fishing: Barents Sea og skal ærlig innrømme at det kribler godt med å få spilt dette simulatorspillet som tar deg med på havet for å fiske. Du starter opp med en liten sjark og bygger deg opp etter hvert som fisken dras inn og selges. Til slutt ender man opp med både bedre utstyr, større båt og i tillegg til at fiske stadig blir mer og mer effektivt og hvor man dra lengre og lengre ut på havet. 
 

Synes du spillet ser bra ut og er dette et spill du kommer til skaffe deg?
 

#fishingbarentssea #miscgames #gamescom #simulator #gamer #gaming #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top