Shit, dette blir så bra at jeg ikke har ord!


 

Okei, nå må jeg si at jeg virkelig blir trigget godt og spesielt med tanke på at den 21. oktober så får jeg muligheten til å spille herligheten for alt det er verdt. Spillet jeg snakker om er selvsagt Battlefield 1. Jeg gleder meg så mye at jeg kjenner det knyter seg i magen av spenningen til spillet. Den svenske utvikleren DICE har igjen fått spillhjertet mitt til å pumpe ekstra og jeg vet at jeg kommer til å nyte spillet når det dukker opp etter hvert.
 

Men først blir det en betatest som skal fordøyes og sørge for at man får en føling med hva spillet har å by på. Fikk nylig mail fra Electronic Arts hvor jeg måtte til hvilket format jeg ville ha betatesten til og jeg valgte selvsagt PC. 
 

I sammenheng med at Gamescom går av stabelen har EA og DICE lagd en video og denne kan du se nedenfor. 
 

Dette blir så sykt bra eller hva mener du?
 

#battlefield1 #ea #dice #electronicarts #spill #gaming #games #gamer #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top