Når blir det åpen beta for Battlefield 1?


 

Er du er av de som venter med stor spenning på den åpne betaen for det kommende og meget etterlengtede Battlefield 1 så har jeg noen riktig så gode nyheter. Den 31. august er det klart for den åpne betaen og den kan da testes ut på Playstation 4, Xbox One og PC, men når det er skrevet så så vil alle som har meldt seg på Origin Insider få starte betaen dagen før, det vil si den 30. august


Betatesten tar oss med til kartet Sinai-ørkenen og hvor 64 spillere vil kunne kjempe og ja, det blir sandstorm, massivt tog, masse hester og stridsvogner i tillegg til fly fra første verdens krig. Det er to spillmoduser man har muligheten til å prøve, det vil si Rush og Conquest.

 

Med at vi allerede har tikket oss inn på 18. august, så vil det si at det er under 14 dager til vi får prøve et av årets kanskje største spill og jeg gleder meg som et lite barn. Det skal bli så rått og spesielt med tanke på at man kan ri på hest i spillet. Gud, som jeg gleder meg. 
 

Nedtellingen for mitt sitt vedkommende har startet og counting. Hva med deg? Gleder du deg til betatesten av Battlefield 1?
 

#battlefield1 #dice #ea #betatest #gamer #gaming #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top