Nå fikk jeg skikkelig lyst til å stå på ski!


 

Okei, det er kanskje litt tidlig å ønske dette akkurat nå, men ja, jeg vil stå på ski. Helst suse full fart nedover i et terreng som ingen andre har stått i før meg. Nærmest føler puddersnøen frese opp i rundt meg mens jeg gyver på nedover bratte, bratte bakker. I alle fall, den 2. desember lanseres et spill jeg tror mange vil elske. Spillet har fått tittelen Steep og utvikles av Ubisoft Annecy og skal innrømme at spillet har tatt meg litt på senga.
 


 


 


 

Det unike med spillet er at man i fjellene Mont Blanc og i Alaska kan drive med ekstremsport som for eksempel downhill på ski, snowboarding, wing suit-flyving og sist men ikke minst paragliding. Etter å ha sett videoen som ble presentert i sammenheng med Gamescom har jeg siklet stort etter spillet. Grafikken ser dødsbra ut og man får nærmest følelsen selv å stå på vill fart nedover de puddersnødekte fjellene eller gli i luften gjennom de nydelige fjellene som omkranser deg . Rett og slett vidundelig.
 

nå gleder jeg meg virkelig til den 2. desember når spillet Steep lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC. 
 

Flere som gleder seg? 
 

#steep #ubisoft #spill #gamer #gaming #games #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top