Aktivitetsleder for familiedagen på Snåsa på lørdag!


 

Førstkommende lørdag, det vil si den 27. august skjer det noe på Snåsa. Da arrangerer Gïelem nastedh en familiedag i tillegg til asfaltfest på Snåsa og på den gamle bankplassen. Under den dagen skjer det mange aktiviteter og jeg har fått jobben som aktivitetsleder for familiedagen og gleder meg sykt mye til det. Er det noe jeg liker godt så er det å arrangere ting og tang for barn og unge. Ikke noe er mer inspirerende enn det. Denne dagen skjer det faktisk mye og det for alle aldre og på kvelden blir det asfaltfest for den eldre generasjonen igjen. 
 

Men først, på familiedagen skjer noe av dette:

– Potetleting
– Lassokasting
– Kast på boks
– Pluss andre aktiviteter

 

Det beste, her vil det være masse premier å vinne og som undertegnede gjennom Spill er sunt har sponset arrangementet og det er alt fra spill, filmer til masse annet spennende. 
 

Som om ikke det er nok, Bernt Smestad (blant annet kjent fra Idol) vil spille en minikonsert på bankplassen. 
 

Det hele starter klokken 15:00 og jeg vil være på plass som aktivitetsleder og sist men ikke minst som SpillPappa og vil prøve å filme litt av det som skjer der. Blir spennende og jeg elsker som sagt å arrangere events og da blir dette midt i blinken for meg. 
 


 

Senere på kvelden er det asfaltfest på den gamle bankplassen og der spiller Vuelien Gajende og de kommer til å presentere mye bra musikk. Aldersgrense på festen er 16 år, men skal du inn “På Hjørnet” må du være over 18 år. Der vil det også bli ølservering med mer. 
 

Dagen på lørdagen blir spennende på mange måter og jeg håper at så mange som mulig tar turen til sentrum og bankplassen for underholdende opplevelser og med mulighet for å vinne masse premier. 
 

Jeg skal dit, skal du?
 


 

#bygdafest #aktivitetsleder #spillpappa #vueliengaejnde #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top