Selvsagt blir det Premium Pass i Battlefield 1


 

Alle som har spilt Battlefield-serien opp igjennom årene visste nok at dette ville komme og ja, det blir også Premium Pass til Battlefield 1 og som vil koste fem hundre kroner, på lik linje som de andre premiumpassene har gjort. 
 

Som vanlig kommer jeg selvsagt til å skaffe meg dette. Er det noe jeg vil ha med meg så er det ekstrainnholdet som kommer med i Battlefield 1 etter hvert som tiden går. Det beste er at jeg også vet hva dette ekstrainnholdet er og hva vi har i vente.
 

Allerede i mars 2017 kommer den første tilleggspakken og denne vil blant annet inneholde den franske hæren og med det som hører til. I tillegg vil man få fire ekspansjoner som gir deg 16 nye multiplayerbaner og over 20 nye våpen samt en rekke kosmetiske ting og tang. Som om ikke det er nok så vil vi bli introdusert for nye eliteklasser, spillmoduser og sist men ikke minst nye kjøretøy. 
 

Kjøper du deg i tillegg Premium Pass får du også to ukers tidligere tilgang til disse nye tingene i forhold til de som ikke kjøper det. Med andre ord, her skal Battlefield 1 nytes på alle mulige måter og ja, Premium Pass står selvsagt på innkjøpslisten når den tid kommer.
 

Gleder du deg til Battlefield 1 og kommer du til å kjøpe deg Premium Pass? Hva gleder du deg mest til med spillet?
 

#battlefield1 #dice #ea #dlc #premiumpass #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top