Bedre sent enn aldri! Her er systemkravene til BF1


 

Okei, nå har den åpne betaen for Battlefield 1 for fullt blitt sluppet til Playstation 4, Xbox One og PC. Undertegnede har ennå ikke hatt tid til å spille grunnet at jeg spille det sammen med ei spesiell ei. Har ventet en stund på denne muligheten og gleder meg sykt til det. 
 

Nok om det, for noen timer siden slapp DICE info om systemkravene til det kommende og etterlengtede Battlefield 1 og vet mange av mine venner faktisk har oppgradert sine PCer nettopp for å kunne kjøre spillet med maks grafikk og alle de fete innstillingene påslått.
 

Minimumkraven för Battlefield 1:

  • OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
  • Processor (AMD): AMD FX-6350
  • Prosessor (Intel): Core i5 6600K
  • Minne/RAM: 8GB RAM
  • Skjermkort (AMD): AMD Radeon HD 7850 2GB
  • Skjermkort (NVIDIA): nVidia GeForce GTX 660 2GB
  • DirectX: 11.0 kompatibel skjermkort eller tilsvarende
  • Online tilkobling: 512 KBPS or faster Internet connection
  • Harddisk plass: 10GB
     

Om man ser på disse kravene så skal sant sies at disse er noe røffere enn det vi normalt er vant med fra denne kanten. For minimum for å spille Battlefield 1 så må du ha en i5 og det finnes fortsatt de som ikke har det. Tror det kan bli flere som må se seg nødt til å oppgradere litt for å kunne spille Battlefield 1 når det lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC den 21. oktober.
 

Okei, så nå er systemkravene endelig ut av “sekken” og ikke annet enn å glede seg sykt til spillet lanseres. Nå håper jeg på en date i kveld og krysser fingrene for at den går i oppfyllelse også. 
 

Gleder du deg til Battlefield 1 og hva gleder du deg mest til med spillet?
 

 #battlefield1 #betatest #beta #dice #electronicarts #bf1 #spill #gaming #gamer #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top