Lindsay Lohan gikk til sak…og tapte

Husker du for to år siden? Ikke sikkert du gjør det, men i alle fall. For to år siden gikk den “kjente” skuespilleren Lindsay Lohan til sak mot Rockstar Studios. Jupp, hun gikk til retten og anmeldelse på grunn av at hun mente Rockstar hadde kopiert henne til en “karakter” i det milliardselgende Grand Theft Auto V. Om man ser litt nøyere på bildet så ser man jo likheter, men utenom det kunne karakteren i spillet også ha vært noen andre.
 

har den for lenge siden fallende skuespillerstjernen tapt saken som hun garantert har brukt noen kroner på mot Rockstar. De mener akkurat det samme som meg at karakteren kunne ha vært hvilken som helst blondine og ikke henne selv. Er det noe amerikanerne er, så er det å gå til sak mot en eller annen. Helt utrolig, men når det er sagt igjen, skjønner kanskje Lindsay Lohan litt. Ja, det ser smålikt ut og fort gjort å tenke at de “kunne” ha vært henne.
 

da kan Rockstar igjen puste lettet ut etter å vunnet frem. Jeg er glad, dere er sikkert glade også og nå kan de bruke alle sine krefter på den videre utviklingen av Red Dead Redemption 2, et spill jeg gleder meg sykt mye til og som jeg krysser fingre og tær på at de kommer til PC denne gangen. Okei da, Red Dead Redemption 2 har ikke blitt offentlig annonsert ennå, men hey, vi vet de jobber med det spørsmålet er bare når Rockstar skal innrømme det.
 

Synes du folkt (kremt amerikanere) har for lett til å anmelde og gå til sak mot “noen”?
 

 

#rockstarstudios #nyheter #gtav #lindsaylohan #spill #gaming #gamer #games #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top