Spill Overwatch gratis på konsoll i helgen!


 

Hvilke planer har du til helgen? Har du Overwatch? Er du gira på litt Overwatch på konsoll? Faktisk har du nå muligheten til i helgen. Da vil nemlig kunne spille dette herlige spillet gratis. Det vil si, du har hele helgen på deg fra klokken 20:00 den 9. september til kl. 01:00 den 13. september.
 

Det er mange timer med gaming av Overwatch det.
 

Gjennom denne gratisperioden så får du mulighet til å spille alle kart, alle karakterer, quick play, custom play og sist men ikke minst weekly brawl. Dessverre vil ikke den rankede delen være tilgjengelig, men når du evt. har kjøpt spillet så vil jo alt være der og det kan jo hende du blir såpass fristet at du vil det etter denne runden med gratis spilling av Overwatch. 
 

Om du spiller spillet på Playstation 4, så trenger du ikke Playstation Plus, men skulle du spille Overwatch på Xbox One så må du ha gullabonnement.
 

Selv digger jeg spillet og har brukt en del timer på det allerede. Et herlig spill som anbefales godt og grundig. 
 

Da har jeg kommet med et forslag til hva du kan gjøre i helgen og her får du mulighet til å prøve et meget godt spill som jeg liker svært godt.  
  


 

#overwatch #blizzard #spill #gratis #gamer #gaming #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top