Fy fader – single player i Battlefield 1 ser bra ut


 

Nå er det snart bare tre uker til et av årets spill lanseres. Spillet jeg tenker på er selvsagt Battlefield 1. Helt siden jeg så den første traileren, det aller første bildet og leste den aller første teksten om spillet har jeg vært fanget i et nett av forventninger. At DICE våger å gå så langt tilbake i tid i et krigsspill er beundringsverdig og noe som virkelig bør verdsettes. Vi har i flere år nå kun opplevd moderne krigføring og fremtidsrettet krigføring i spill som Battlefield og Call of Duty.
 

Lenge før annonseringen av Battlefield 1 gikk det rykter at vi skulle få oppleve første verdens krig, men ingen kunne si at dette var det som var sannheten før spillet ble annonsert tidligere i vår og da fikk vi se at den svenske utvikleren virkelig turte å satse på noe ingen andre hadde turt i så stor skala som Battlefield-serien er.
 


 

er det altså ikke så lenge igjen til spillet lanseres og jeg har selvsagt for lenge siden startet opp med nedtellingen. Datoen 21. oktober er hugget inn i stein. Ventetiden er grufull og spesielt når man venter på noe som ser så bra ut som Battlefield 1 gjør. Selvsagt var jeg med på betatesten og storkoste som bare rakkern. Spilte meg faktisk opp til rank 23 i betaen og jeg synes betatesten var bra på mange måter. Men nå er det ikke lenge til hele spillet dukker opp og for å feire det serveres her en trailer som presenterer single player delen. Nok en gang kjenner jeg forventningene stiger godt og grundig med denne traileren. NÅ vil jeg ha spillet, vil ha det NÅ.
 

Gleder du deg til Battlefield 1 og hva gleder du deg mest til med spillet?
 

#battlefield1 #trailer #singleplayer #dice #ea #electronicarts #spill #gamer #gaming #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top