Ny bonderomantikk på gang…


 

Ja, nå er det ikke lenge igjen til vi får oppleve ny bonderomantikk. Nok en gang er det Giants Software som frir til oss gamere med et helt flunkende nytt Farming Simulator spill. Versjon 2017 er ikke så langt unna og den 25. oktober er spillet satt til lansering. I dag kan vi by på en ny trailer og i årets utgave av denne meget populære spillserien kan man faktisk kjøre tog. Jepp, du leste riktig. Du kan faktisk kjøre tog og hvor du da kan transportere store mengder råstoffer som du har hentet ut enten fra åkeren eller skogen.
 

Farming Simulator 2017 ser faktisk riktig så bra ut og grafikken har også fått seg en ansiktsløftning. Hvordan det er med fysikkmotoren blir spennende å se for i tidligere spill har den ikke vært all verden. 
 

Her er altså en ny trailer fra spillet som lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC den 25. oktober.
 

Gleder du deg til dette spillet og er det noe du håper er med i denne utgaven av spillserien?
 

#farmingsimulator2017 #giantssoftware #spill #gamer #gaming #game #games #trailer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Ny bonderomantikk på gang…

  1. Dette skal jeg anbefale broren min 😀 Håper du har en flott helg! Feel free til å ta en titt innom min nye blogg og like den på facebook 🙂

  2. Tom Kristoffersen: Spillet ser bra ut og er litt småspent på om de har gjort noe med fysikkmotoren denne gangen. Grafikken ser veldig bra ut og det har også blitt mer variasjon noe som sparker spillet i rett vei 🙂 Bare å glede seg her ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top