Zowie + BenQ = XL2735

Det er kanskje de færreste av dere som vet det, men for ikke så altfor lenge siden kjøpte nemlig BenQ opp utstyrsprodusenten Zowie. BenQ er mest kjent for sine meget gode gamingskjermer og Zowie for gamingutstyr som muser, musmatter, headset med mer. Nå har altså ett nytt merke sett dagens lys og heter for Zowie BenQ
 

Selv synes jeg dette er meget spennende og selv er jeg en stolt eier av en BenQ 27″ gamingskjerm som jeg er meget godt fornøyd med. Den er helt perfekt for meg som gamer en god del. Den har en krystallklar gjengivelse og i tillegg er den perfekt også for å se film og jobbe på. BenQ er og blir min favoritt når det kommer til skjermer og nå altså Zowie BenQ.
 

Nylig fikk jeg en mail om at en ny gamingskjerm ser dagens lys og at denne virkelig er bygd for gaming og eSport. Det unike med skjermen er bruken av BenQ Zowies teknologi kalt Dynamic Accuracy-teknologi (DyAc). I følge BenQ Zowie er XL-serien blant verdens mest brukte skjermer til eSport, og med DyAc så gir XL2735 eSport-utøvere et ytterligere teknologisk forsprang. Black eQualizer-teknologien avslører fiender skjult i mørket, og sidedekslene på skjermen sørger for at spilleren kan holde fokus i kampens hete noe som for meg og sikkert andre gamere er perfekt.  
 

Her er specsene av denne fete skjermen:

· 27-tommers eSport-skjerm med 2560×1440-oppløsning

· IN-panel med 144 Hz oppdateringsfrekvens og 1 ms responstid (grått-til-grått)

·  BenQ ZOWIE Dynamic Accuracy-teknologi gir optimal bildeskarphet ved raske bevegelser i spillet

·  Black eQualizer-teknologien justerer lyset i mørke deler av bildet uten at lyse områder blir overeksponert

·  Avtakbare sidedeksler hjelper spilleren å holde fokuset på skjermen

·  Spesialdesignet kant rundt skjermen forhindrer forstyrrende reflekser

·  Ny ekstern S Switch-kontrollenhet med innbygget minne og snarveier til personlige innstillinger

·  Tilkoblinger: DVI-DL / HDMI x2 / DP1.2 / 3,5 mm minijack til hodetelefoner og mikrofon
 

er jeg veldig spent på hvordan denne skjermen er og håper på å kunne oppleve det etter hvert. I alle fall folkens. Et “nytt” merke er her og det heter Zowie BenQ og som vi først som sist bare må venne oss til. Med de gode kvaliteter begge disse selskapene har så er jeg bra sikker på at vi kommer til å nyte godt av dette. Herlig å være gamer for tiden og bedre skal det bli. Så nå er det bare å se om jeg etter hvert kan presentere denne fete skjermen for dere og hva den virkelig er god for. 
 

Hvilken dataskjermmerke bruker du?

  

#benqzowie #epsort #dataskjerm #gamer #game #games #gaming #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top