Red Dead Redemption 2 traileren er her


 

Søren meg mye som skjer i dag på spillfronten. Først fikk vi se Nintendos nye spennende konsoll Switch og hvordan den er tenkt skal gi oss gamere en herlig spillopplevelse. Så har Rockstar Studios sendt ut den aller første traileren til Red Dead Redemption 2 og kan ikke si annet enn at dette blir bra. Det jeg nå for guds skyld håper på er at spillet kommer til PC. Det første spillet gjorde ikke det og kom kun til konsoll.
 

Med at de siste GTA-spillene har dukket opp på PC så er det håp. Selv regnet jeg med at neste spill fra Rockstar Studios ville bli Red Dead Redemption 2 og har snakket om det en stund. Derfor ble jeg ikke superoverrasket heller selv om det gikk rykter på at et nytt Grand Theft Auto-spill var under utvikling.
 


 

er det bare å glede seg til høsten 2017. Da vil nemlig Red Dead Redemption 2 lanseres og igjen håper inderlig at det også kommer til PC.
 

Gleder du deg til spillet og spilte du det første?
 

 gmA6MrX81z4

#reddeadredemption2 #rockstarstudios #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Red Dead Redemption 2 traileren er her

  1. Jaaaaaa, jeg ELSKET det første! Har ventet i evigheter på dette. Blir spennende å se om det er John Marston og gjengen eller noen helt nye som blir hovedkarakterene, bra blir det uansett. Stemningen og ikke minst alle tragediene gjorde RDR til en av mine favorittspill gjennom tidene.

  2. Silje: Me too. Det første spillet var klassisk! Det blir veldig spennende å se om John blir med eller om det blir en helt ny historie. Endelig kommer et nytt RDR og skal bli så herlig. Jeg for min del håper spillet dukker opp til PC noe det første spillet ikke gjorde. Vi har noe å se frem til Silje 🙂 Er det noen andre spill du ser frem til som kommer nå før jul? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top