Endelig Battlefield 1 til PC!


 

*Sponset produkt*
 

Dette har jeg ventet på sååååå lenge og endelig er dagen her. Men nå man bor der man bor og ikke har tilgang til annet enn crappy nett (merk kommunalbolig) som er kun 5Mbit opp og ned, så må jeg til en kompis før “drømmen” går i oppfyllelse senere i dag for å få det lastet ned. Tommy, tusen hjertelig takk for all hjelp.
 

G2A har nemlig sponset meg med en nøkkel til selve spillet pluss DLCen og gjett om at jeg er hoppende glad for det. Er i syvende himmel for å si det rett ut. Endelig blir det Battlefield 1 på meg og gjett om det skal bli mang en underholdende time tiden fremover både alene og sammen med andre. Som du kanskje vet fra før så er jeg med i klanen Trønderbataljonen og har vært det siden 2005. Når jeg nevner det i denne anledningen så på bakgrunn av at jeg nå har prøvd å samle til mange kamper i Battlefield 1 og hvor vi håper på å få i gang den kompetative delen i klanen slik at vi kan begynne å spille kamper mot andre klaner i Norge, Norden og Europa. Dette har jeg savnet. 
 


 

Trønderbataljonen har faktisk en bra merittliste og bevist gjennom de årene klanen har vært tilstede at vi kan bite i fra oss da både som nr. 1 i Winter league i Battlefield: Bad Company 2 og nr.3 i Komplett Cup i Battlefield 2 samt at Trønderbataljonen faktisk er en av de eldste Battlefield-klanene i Norden. 
 

er det altså bare å glede seg stort til å spille Battlefield 1 på PC takket være G2A. Dette skal bli så moro og på kanalen min kommer det garantert videoer hvor jeg og mine venner spiller samt også de kommende landskamper med vår svenske broderklan Old Gents som vi skal spille en del sammen med. Så følg med i bloggen min pluss på youtube-kanalen min SpillPappa, så vil det bli litt Battlefield 1 i tiden fremover.
 

Spiller du Battlefield 1 og hva synes du om spillet? 
 


 

#battlefield1 #g2a #sponset #gamer #gaming #game #games #spill #trønderbataljonen

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top