Barna betyr mye <3

Det har vært en trist tid på mange måter, men er det noe som holder en oppe så er det barna. Jeg er utrolig glad i barna mine og selv om man har opplevd samlivsbrudd så betyr barna enormt mye. Det å gjøre valg på bakgrunn av dem er også veldig vanskelig. For uansett hvilke valg man tar så blir det feil. Føler det er viktig for dem å komme til meg når de ønsker og har mulighet. Det er ikke enkelt for noen i familien det som har skjedd.
 

Har også fått hørt at jeg også betyr mye for barna og det varmer godt… 
 

Har også tatt noen turer til graven til min mor og selv om det høres rart ut, så ender man opp med å snakke til graven…
 


 

Det er ikke enkelt å dette her og kan ærlig innrømme at man har vært veldig langt nede i kjelleren. Heldigvis er barna der og tar meg opp igjen og sørger for at man har noe å se frem til. Den siste tiden har barna vært mye på besøk noe jeg setter stor pris på. 
 

Skal også sende i vei en stor takk til min tidligere samboer som også stiller opp når det trengs. Hun fortjener alt godt på lik linje med alle de andre som har stilt opp på forskjellige måter. Er evig takknemlig. Så får en se fremover og ta et steg om gangen. Viktig er å holde hodet over vannet så får en se hva som skjer.  
 


 

#ærlig #innrømmelse #hverdag #trist 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Barna betyr mye <3

  1. Sender deg nok pågangsmot til å gå på videre, og nok smil til å smile til verden fremfor deg 🙂 Jeg vet hvordan det er å være i dritten, med alt det som har hendt. Men her er jeg i dag, og kommet meg vekk fra den dritten man kalte slekt, og vekk fra alt det vonde. Så nå er ting bedre 🙂 Satser på det samme for deg! 🙂

  2. Søtmonsen ): Tusen hjertelig takk. Betyr mye å få pågangsmot fra deg spesielt når man til tider er langt nede. Har blitt en del hatkommentarer også mot meg og som har gått hardt innpå meg, men en får ta en dag om gangen og så tar det som det kommer.

    Det er godt å lese at ting går godt for deg. Er veldig glad for det. Du er også veldig flink og har en meget bra blogg som jeg liker godt. Kos deg videre Lene 🙂

  3. Innom deg med en god varm klem. Du skal vite vi er mange som sliter.
    Jeg selv sliter med angst. Men jeg tar en dag av gangen, å gjør dagene så gode som mulig.
    Jeg hører musiikk, lager mat, ser filmer og serier, leser bøker, spiller diverse spill,
    Osv osv. Koser meg veldig.

  4. Julegleder: Tusen hjertelig takk for det og sender tilbake en god varm klem til deg 🙂 Viktig å ta en dag om gangen har jeg funnet ut og ta ting som dem kommer. Synes synd på deg som sliter med angst. Ikke annet enn å ta ting etter hvert som de kommer. Bare å stå på og håper du har noen i rundt deg som gir deg trygghet. Hører selv på musikk, spiller diverse spill og nyter tiden når jeg får besøk av mine barn. En herlig tid det.

    Kos deg godt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top