Ønsker du rallyspillet DiRT 3 helt uten kostnad?


 

Codemasters er mesterlige bokstavelig talt når det kommer til racing -og rallyspill. De har gjennom mange år kommet med det ene racingspillet etter det andre og for meg har spillutvikleren betydd veldig mye. Noen av dere som husker den klassiske rallyserien Colin McRae? Med denne serien slo Codemasters gjennom og ble en stor aktør innenfor racingspill.
 

Et av de spillene jeg har hatt mest glede av fra Codemasters og da spesielt med mine venner i Team Trønderbataljonen Racing er Grid Autosport. For et spill, for en feeling, for en stemning og for en konkurransefølelse man får av å kjøre mot andre.
 


 

er annet heftig racingspill i fokus er DiRT 3 som også er utviklet av Codemasters og det beste av alt. Det er faktisk gratis. Tenk, et gratis klassisk racingspill. Det er Humble Bundle som er virkelig gavmilde og om du er rask så får du tilgang til dette spillet. Man skulle nesten tro det var jul, men vi er ikke helt der ennå. 
 

DiRT 3 ble lansert i 2011, men er fortsatt i aller høyeste grad aktuelt og med fet grafikk, herlig gameplay og nå som kan bli din helt gratis. Alt du skal gjøre er å gå inn på DENNE SIDEN og last ned din versjon av DiRT 3 Complete Version. Du har ikke lange stunden på deg. Akkurat nå varer dette fantastiske tilbudet kun frem til i morgen kl. 19:00. Hiv deg i rundt og skaff deg et herlig racingspill helt gratis. Hva venter du på?
 

Savner du at flere klassiske spill fra “gode gamle dager” blir gratis? Har du tips til flere spill som for tiden er gratis og kan lastes ned helt uten kostnad?
 

 

#dirt3 #humblebundle #codemasters #racingspill #racing #spill #gamer #gaming #games #game
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

18 thoughts on “Ønsker du rallyspillet DiRT 3 helt uten kostnad?

  1. forresten, for noen dager siden jeg har lest innlegget ditt om redalert, og husket jeg at c&c (først spill) var mitt først rts spill 🙂 det var før 20 år, hyggelig å huske 🙂

  2. milan: Herlig! C&C er en av spillserier jeg har mine beste spillminner fra 🙂 Herlig spillserie. Savner spillserien og når jeg fikk se denne videoen som presenterer i innlegget så hoppet jeg ganske kraftig i stolen ja og tenkte at dette må bare bli lansert slik at vi andre får muligheten til å spille. En annen spillserie som jeg har gode minner fra er Age of Empires 😉

  3. milan: Civ 6 er et bra spill som mange liker godt. Civ-serien er utrolig bra spillserie også. Jeg spiller for tiden Battlefield 1, Transport Fever, Cities Skylines, CS:GO, Mobile Legends, Minecraft m.m. 🙂 Prøver å variere litt 😛 På youtube-kanalen min prøver jeg å få presentert en del av gamingen 😉

  4. wow flott, ser jeg, født gamer 🙂 jeg forstår deg helt 😉
    ja ja 🙂 fortsatt har jeg Age of Empires i min samlingen, det har vært flott spill.
    også en flott spill som jeg har i gode minner er Total Annihilation fra 1997 hvis du vet, dette spillet har gjørt en liten revolusjon i RTS spill vi kan si

  5. Når jeg prøvde å få spillet igjen når det var flere nøkler, fikk jeg bare beskjed om at jeg allerede hadde spillet i mitt spillbibliotek på Steam, noe jeg ikke hadde 😛 Så fikk ikke spillet 🙂 Men men 😉

  6. Hildur: Nei da 🙁 Huff, det er søren meg kjipt ja :'( Får håpe det kommer flere muligheter med andre spill gratis da. Skal i alle fall prøve å fange dette opp 🙂

  7. milan: Jepp, gaming er livet det 😛

    Age of Empires er klassisk så til de grader så der er du heldig ja 😛

    Total Annihilation var også et klassisk spill som ble brukt en del tid på 😛 Himmel og hav, så mange gode spill man har spilt opp igjennom årene 🙂

  8. det er bra! Ikke alltid lett å få med seg slikt, så ganske greit at noen forteller om d 🙂 Pga deg fikk eg info om gratise spill som eg så delte på min Discord, slik at de som er der kunne få det med seg også! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top