Snøstorm og vinterkledde fjell


 

Den 13. desember gleder jeg meg en god del. Da blir det kjøring i snøstorm og opp igjennom vinterkledde fjell. Okei, da jeg skal ikke kjøre i virkeligheten og hvem gleder seg til snøstorm. Spillet jeg skriver om er Forza Horizon 3 som den datoen får sin første tilleggspakke. Den har fått tittelen Blizzard Mountain og tar oss med fra det ellers så tørre, frodige og vakre Australia og opp i fjellet hvor vinden uler, snøen pisker og hvor alt er helt hvitt. 
 

I Blizzard Mountain for vi åtte nye biler, en helt splitter ny kampanje og nye spillmoduser som Climb, Descent og Blizzard race. Som om ikke det er nok, så vil vi oppleve et kart med både dypfryst innsjø og selvsagt et skianlegg.
 

Her er litt info om hvordan prisen på tilleggspakken blir;
The Blizzard Mountain expansion for Forza Horizon 3 is available separately or as part of the Forza Horizon 3 Expansion Pass, which gives players discounted access to two expansions for $34.99. Ultimate Edition owners receive a $10 discount on the Forza Horizon 3 Expansion Pass if purchased before the end of 2016.

 

Her er listen over biler som er med i Blizzard Mountain;
2016 Ford GYMKHANA 9 Focus RS RX
1965 Ford F-100 Flareside Abatti Racing Trophy Truck
1975 Lancia Stratos HF Group 4
1985 Lancia Delta S4 Group B
2016 Nissan Titan Warrior Concept
2016 RJ Anderson #37 Polaris RZR-Rockstar Energy Pro 2 Truck
2016 Subaru #199 WRX STI VT15r Rally Car

*Den siste bilen må du finne*
 

Da er det ikke annet enn å vente med stor spenning på tilleggspakken og jeg gleder meg stort. Jeg har alltid ønsket meg Forza Horizon til PC og endelig har jeg fått det. Helt utrolig herlig bilspill og det beste spillspillet hittil i år. 
 


 

#forzahorizon3 #microsoft #spill #games #gaming #gamer #gaming #turn10

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top