Bli med Euro Truck Simulator 2 til Frankrike


 

Er du som jeg en stor fan av SCS Software sin Euro Truck Simulator 2? Om du er så har jeg noen riktig så gode nyheter akkurat nå. Den 5. desember lanseres nemlig en helt ny DLC til dette meget så populære spillet som for øyeblikket ligger til en billig penge på Steam. DLC-en tar deg med til Frankrike. Mange har etterlyst mer nytt til Euro Truck Simulator 2 etter at American Truck Simulator ble lansert. 
 

det er litt på tide at det kommer nytt synes jeg og som sagt den 5. desember skjer det. Bare å glede seg til det altså. 
 


 


 


 


 


 

Nedenfor kan du se en trailer fra den kommende tilleggspakken og som jeg gleder meg til å spille når den tid kommer. Gjør du?
 

xm3T-3IzigM

eurotrucksimulator2 #scssoftware #dlc #spill #gamer #game #gaming #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top