Bioware trer på seg nissedrakta og serverer gameplaytrailer


 

Det er ingen tvil om at vi snart nærmer oss jul. Masse julereklamer på TVen, ute er det pyntet opp med de utroligste lyskreasjoner rundt omkring de tusen hjem og om man er i diverse butikker så blir man overøst med julepynt fra topp til bunn. 
 

Om ikke lenge dukker selveste julenisse rundt omkring i verdens land…og når vi først er inne på julenissen, så har vi her en spillutvikler som virkelig har tatt på seg julenissedrakta og kommer med litt av en førjulsgave til alle oss gamere. 
 


 

I dag har nemlig godeste Bioware lagt opp en gameplaytrailer fra deres kommende og meget etterlengtede Mass Effect Andomeda som lanseres innen første kvartal neste år. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett denne traileren, men det har blitt noen ja. For i denne traileren får vi se litt hva spillet vil inneholde, hvordan man kjemper mot vesener som er mange ganger større enn seg selv og noen av egenskapene du som spiller har til rådighet for karakteren din.
 

skal jeg ikke drøye mer. Her er gameplaytraileren fra Bioware til alle oss…
 

NOIzH6UcoW4

#bioware #masseffectandromeda #spill #gamer #gaming #games #game #trailer gameplay  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top