Anmeldelse: Xtorm 15000 mAh Power Bank


 

Møt min nye følgesvenn og som jeg har brukt mye tid sammen med de siste par uker. Bedre venn enn dette kan man nesten ikke finne? Okei da, jo det kan man, men skal ærlig innrømme å si at Xtorm sin power bank virkelig har gjort livet mitt enklere og bedre på mange måter.
 

Xtorm er et nederlandsk selskap som har en del spennende produkter deriblant denne power banken som virkelig kicker ass. I tillegg har de også noe som virkelig fikk opp øynene mine for selskapet og merket. De har søren meg powerbanker og ladesystemer med solceller. Tenk det. Oppe i fjellet eller ute på tur i naturen, solen skinner eller det er på lyse dagen og du kan lade telefonen uten å ha tilgang til strøm. Det må sies å være genialt. Xtorm har også andre ladere og power banker i forskjellige størrelse og ut i fra det jeg har opplevd så er kvaliteten her top notch.
 


 

Okei, så var det tilbake til vennen min. En power bank med hele 15000 mAh og som tro det eller ei kan lade opp 7.5 ganger om det er mobiltelefoner eller nettbrett. Helt sykt å tenke på i grunnen. Når jeg fikk spørsmål om å teste denne power banken fra Xtorm så la jeg ikke skjul på at det ville bli spennende spesielt med tanke på at jeg aldri har hørt om merket før og en annen ting. Jeg har en power bank som nå er 8500 og som også er bra, men denne fra Xtorm slår alle rekorder hos meg.
 

En ting man kanskje må tenke på når en power bank blir såpass stor i mAh er tiden vi må bruke på å lade den opp og her må du nok smøre deg med litt tålmodighet og det tar ca. 8 timer å lade den helt opp. Når det er sagt, så har du da også en power bank med utrolig mye «strøm» som kan fordeles på mobil eller nettbrett.
 


 

Om du har venner og som har med seg ladekablene så kan tre personer koble seg til denne enheten og det gjør den helt unik på mange måter.
 

Designet er lekkert med gråe overflater og en oransje ledning som du kobler til et strømuttak med USB for lading. Da jeg åpnet esken så var det ikke med en slik dings og noe som kanskje burde ha vært med. På høyre side ser du fire blå ledlys og som indikerer hvor mye strøm som er igjen på power banken. Er jo greit å vite hva som er igjen før man må lade opp monsterbatteriet.
 


 

En annen ting som jeg gjorde meg imponert over denne power banken var utgangseffekten. Fy fader som fort den lader opp mobilen min. Det er ikke å vente noe annet når utgangseffekten er på hele 5V/3A og det beste med det hele, den lader opp tre mobiltelefoner eller nettbrett samtidig i denne farten og på et øyeblikk er produktene ladet fullt opp.
 

Uansett hvor jeg nå drar hen i verden så er Xtorm power bank med meg og blitt min nye følgesvenn i tykt og tynt. Den er med selv om den er stor og tung så er jeg avhengig av denne klumpen min og som må være med.
 


 

Xtorm har virkelig tatt meg med storm og kommer her med et produkt som virkelig kicker ass. Etter at blant annet spillet Pokemon Go ble lansert i sommer så økte salget av power banks og det skjønner jeg godt for spillet har et stort strømforbruk. Selv om denne fra Xtorm er stor i ytre mål så gjør plass i lommen for denne kommer du veldig langt med om du er på farten eller spiller Pokemin Go. Det kun en ting jeg ikke var helt fornøyd med det og det var kontaktstøpsel til USBledningen. Et slikt støpsel burde ha vært med. Foruten det så har jeg bare lovord å si om dette produktet og nå håper jeg at en solcellelader etter hvert dukker opp slik at man får se hvor godt et slikt produkt funker. Takk til Xtorm for et knakende godt produkt som funker godt og gjør virkelig jobben sin og livet enklere.
 

Mer info om produktet finner du inn på nettsiden til Xtorm.
 


 

+ 15000 mAh
+ Lader opp tre enheter samtidig
+ Lader kjapt opp enhetene med 5V/3A
+ Stilig design
+ En god venn å ha

 

– Stor i ytre mål og tung
– Manglet kontaktstøpsel med USBinngang

 

 


 

#spillmagasinetreview #omtale #anmeldelse #xtorm #powerbank #spill #gamer #games #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Anmeldelse: Xtorm 15000 mAh Power Bank

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top