Julekos på Grong Ungdomssklubb


 

På lørdag (17. desember) er jeg å finne på Elkjøp Stormarked Steinkjer hvor jeg skal arrangere et spillevent og hvor målet er å ha det moro, kjøre konkurranser og dele ut premier. Men jeg gir meg ikke der, for på mandag 19. desember har jeg tenkt å ta turen til Grong og ungdomsklubben slik at de der også får oppleve litt julekos med spennende konkurranser samt selvsagt kunne vinne fete premier. 
 

Er det noe jeg liker så er det å arrangere ting og tang for barn, ungdommer og sist men ikke minst voksne. Gjennom mange år har jeg gjort nettopp det og et av de arrangementene jeg er mest stolt av er Steinkjermartnan 2010 hvor jeg klarte å få oppover Ill Tempo Gigante fra Flåklypafilmen med Remo Caprino i spissen. Det var et herlig opplegg med mange skuelystne og i tillegg hadde jeg skaffet draktene til jungeltrollet Hugo, den søte kaninen Josefine fra barnespillserien og sist men ikke minst Mario fra Super Mario-spillene. Skal heller ikke glemme BondeLAN som også har en spesiell plass i mitt hjerte og som jeg i mange, mange år har vært delaktig i. Herlig å arrangere…
 

Nok om det. Nå er det arrangementetungdomsklubben i Grong som er i fokus og på mandag 19. desember fra kl. 18:00 til 21:00 kjører jeg og Trond Martin i gang julekos for de som kommer. Der vil det bli forskjellige aktiviteter, mulighet for å vinne flotte og eksklusive premier og sist men ikke minst at man har det koselig sammen. Alle de som kommer vil også automatisk bli med i trekningen av en superfet premie fra blant annet HyperX m.m.. Derfor har jeg ett godt råd, møt opp og bli med på noe koselig, underholdende og spennende.
 

Mandag 19. desember på Grong Ungdomsklubb skjer det altså og hvor vi lager julekos for alle som kommer. 
 

Velkommen skal du være hilsen meg og Trond Martin!
 

Nedenfor ser du noen av premiene du blant annet kan vinne hvor HyperXTwentieth Century Fox – filmen Assassin’s Creed som har premiere 6. januar og Sony Playstation med spillet The Last Guardian er sponsorer. 


 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top