Anmeldelse: Verbatim Dual USB Portable Power Pack 12000 mAh


 

Det er ikke så lenge siden jeg anmeldte Xtorm sin power bank og nå har jeg nok en godbit her i hånda mi og som virkelig har fått god pleie av meg den siste tiden…eller skal jeg si at min Sony Xperia Z5 har fått god pleie av denne lekre saken fra Verbatim.
 

Er det noe jeg har gjort meg helt avhengig av så er det nettopp power banks. En person som meg som hele tiden er på farten er et slikt hjelpemiddel om jeg kan kalle det nødvendig. Å ha strøm på mobilen er søren meg ikke noe man kan ta for gitt og spesielt når man i tillegg er en hard bruker av spill og sist men ikke minst Snap Chat på mobilen, så suges strømmen ut av mobilen som om det var en tornado.
 


 

Så da jeg fikk muligheten til å teste ut og bruke Verbatim sin Dual USB Portable Power Pack 12000 mAh jublet jeg. For ikke bare er denne lekkerbisken en liten hendig sak, men den er også proppet full av strøm…om den er ladet opp da vel og merke.
 

Designet er midt i blinken for meg. Power banken er ikke for stor og ikke for liten heller, men akkurat passe stor til mine lommer jeg har i buksen eller jakken. Noen vil nok si at denne kanskje er i største laget, men når man tenker på at den også gir fra seg herlige 12000 mAh så skal man søren meg ikke klage. I alle fall, jeg gjør det ikke.
 


 

På toppen av power banken sitter fire lys og som vier hvor mye strøm som er igjen på power banken. Det tar ca. 8 timer å lade den opp og når den er fulladet så kan den gi strøm til ca. 4 mobiltelefoner eller fullade et nettbrett og det sier litt over hvor kraftig denne saken er.
 

Det andre som definitivt er verdt å nevne er at den kan lade opp to mobiler eller nettbrett samtidig. Akkurat den biten er genial og noe jeg faktisk opplevde nylig da jeg var på togtur fra Trondheim til Snåsa. En dame ved siden av meg lurte på om det fantes strømuttak der hvor vi satt og så litt rådvill på meg. Nei svarte jeg, men du kan få låne litt strøm av meg via power banken min om du har strømkabel. Damen som satt ved siden av meg lyste opp og ble veldig glad for det tilbudet. Jeg skulle kun til Snåsa og hun skulle helt til Mo i Rana og hadde en iPhone. Samtidig som hun ladet opp sin mobil så ladet jeg opp min og ladingen gikk utrolig fort for begge to noe hun var lettere henrykt over.
 


 

Aller beste med min herlige power bank fra Verbatim er at den lader mobilen kjempefort. Jeg synes faktisk den lader opp mobilen kjappere enn om jeg plugger til ladekabelen direkte inn i strømuttaket og i alle fall om jeg lader fra PCen. Det siste tar år og dag.
 

Nå er jeg superhappy for at jeg har fått enda en ny venn å ta med meg på tur og spesielt når jeg i fremtiden vet at det kommer til å bli flere turer vestover og mot Orkanger. Da er det godt å vite at jeg kan stole på Verbatims Dual USB Portable Power Pack 12000 mAh og som gir meg det jeg vil ha, nemlig strøm til min dyrebare Sony mobiltelefon.
 


 

Om du er på utkikk etter en ny reisekompis så vil jeg anbefale deg Verbatims Dual USB Portable Power Pack 12000 mAh. Den er hendig, lader to mobiltelefoner samtidig og den har nok strøm til å lade disse enhetene opptil flere ganger. Jeg er knakende godt fornøyd og kan ikke få skrytt nok av denne lekkerbisken fra Verbatim. Løp og kjøp folkens, det vil dere ikke angre på. Damen på toget var i alle fall klar til å investere i denne power banken jeg presenterte for henne. Et slikt kjekt reisefølge måtte hun også ha…
 

Vil du vite mer om denne power banken, så ta turen innom nettsiden til Verbatim.
 

+ 12000 mAh
+ LED lys viser hvor mye strøm som er igjen
+ Lader to enheter samtidig

 

– Tar over 8 timer å lade den opp fullt ut
 


 
#spillmagasinetreview #gamingutstyr #anmeldelse #spill #gaming #gamer 3games #game 
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top