Sjekk ut Siljes innholdsrike nettside

Foto:  Bilde av Wenche Rasmussen Selliås
 

Jeg har fire vidunderlige barn. Alle som en er helt forskjellige og noe jeg selv synes er midt i blinken. Alle barna er unike på sitt eget vis og som igjen gir meg mye tilbake både av omtenksomhet, glede, moro og sist men ikke minst kjærlighet. Alt dette betyr så innmari mye og som far til disse herlige barna så er jeg happy som bare rakkern. 
 

Min eldste datter er igjen unik på sitt eget vis og er en jente med skikkelig pågangsmot som jeg beundrer. Hun tar ting på strak arm og hopper ut i det selv om det er utenfor komfortsonen hennes. En ting som hun virkelig har spesialisert seg på er foto og her glimter hun til med de helt fantastiske bilder man kan tenke seg. Alt fra bilder av mennesker, dyr og landskap. Silje er der og lager minner ut av det hun opplever. Hun er også ekstrem flink til å se motivene og dette medfører masse flotte bilder som hun igjen deler med oss andre. 
 

Bjarne Brøndbo fra DDE
 

Å si at Silje er blitt profesjonell er ikke å noe å skjule. Hun har opp igjennom årene bygd seg opp litt av et nettverk og gjennom dette får hun også mange forskjellige oppdrag. Hun har blant annet vært fotograf for DDE, Henning Kvitnes, Hans Bollandsås, Kine Kvalstad, VG-lista, Steinkjermartnan, Åshild Mundal bare for å nevne noen. Tiden fremover har hun mange spennende prosjekter/oppdrag på gang og det beste som jeg liker som far er at hun jobber så intenst med å nå sine mål at jeg ikke kan få sagt det. Stolt er jeg og det er ekstra moro og se at hun lykkes så grundig godt i det hun driver med. Det gjør at jeg ikke kan annet enn å ta av meg hatten for det hun gjør.
 


 

Om du nå selv har lyst til å se hva Silje har fått til og se på noen av hennes fantastiske bilder. Da anbefaler jeg deg å stikke innom nettsiden hennes som du finner HER. På denne siden vil du se hvor flink hun er og kanskje føler du at det er henne du må kontakte om du vil ha noen spennende, innholdsrike bilder tatt. Om det er portrettbilder, bilder ut i naturen, av konserter, arrangementer, teater eller hva det måtte være så er Silje på plass og vil garantert gjøre en knakende god jobb. 
 

Silje har også en facebook-side som jeg vil anbefale å sjekke ut og sist men ikke minst like. Her kan dere også ta kontakt med henne for oppdrag. Hun klarer alt uansett hva det måtte være.  
 


 

Silje, jeg er stolt av deg og gleder meg stort til å se hva som skjer i fremtiden. For å si det slik, du kommer til å nå langt om du fortsetter slik. Det er jeg bra sikker på. 
 

Hva synes du? Var det noen av bildene du likte godt og liker du å ta bilder? 
 


 

#siljerasmussensandnes #mindatter #foto #portrettfoto #landskapsfoto #fotograf #jobb #oppdrag #fotooppdrag

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Sjekk ut Siljes innholdsrike nettside

  1. jeg er alltid glad når ser unge folk som har lyst til å gjøre noe, det er fantastisk å se hvor mye energi og lyst de har. Silje har masse talent, det er klart, og hun kan oppnå mye i framtida.
    jeg er også knyttet i stor grad med web og grafikk, så med glad jeg skal fortsette til å følge hennes utvikling.

  2. milan: Herlig å lese 🙂 Varmer å lese det du her skriver og veldig kult at du liker web og grafikk 🙂 Silje er veldig mye spennende på gang 🙂 Stå på du også så vil det gå veldig bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top