Jaaaaa! Dirt 4


 

Det er sikkert ikke alle dere som vet det, men jeg er stor fan av racingspill og spesielt rallyspill og en av spillseriene som virkelig sitter langt inn i spillhjertet mitt er Dirt. Nylig ble faktisk Dirt 4 annonsert av Codemaster og gjett om jeg jublet. Dirt-serien har fanget mange fans rundt omkring i verden med sitt varierte innhold og herlige kjøreegenskaper. Jeg har alltid vært fan av denne rallyserien og nå er altså et nytt spill blitt annonsert. Ikke annet enn å kose seg godt i tiden fremover med andre ord.
 

Beste med denne annonseringer er at Dirt 4 faktisk kommer til å bli lansert til Playstation 4, Xbox One og PC den 9. juni og vil bli et spill som virkelig får sommerferien til å gå fort. En annen ting jeg også må nevne er at Codemasters har fått med seg FIA World RAllycross Championship-lisensen og denne kommer til å bli brukt fullt ut i det kommende spillet. Det vil med andre ord si at vi får kjøre på baner som Hell, Hojes, Lydden Hill, Lphéac Bretagne og hvor vi får oppleve Sverige, Norge, Australia, Michigan, Spania m.m. 
 

Selvsagt vil en karrieremodus være klar når spillet lanseres den 9. juni i tillegg til multiplayerdel samt rankingtavler som presenteres på tvers av plattformene spillet lanseres til. Et annet begrep som er verdt å bemerke seg er “Your stage” Med dette vil Codemasters gi deg muligheten å velge ut parametre som område, underlag pluss annet som hører med og hvor spillet da vil generere en bane helt ut i fra det du valgte. videre kan du igjen dele denne banen med dine venner og konkurrere om de beste tidene der. 
 

Det er ikke lenge igjen til 9. juni. Tiden flyr avgårde og plutselig så er spillet lansert. Jeg gleder meg stort. Gjør du?
 

4MPWza951iw

#dirt4 #codemasters #rallyspill #gamer #gaming #game #spill #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jaaaaa! Dirt 4

  1. det er fint, jeg liker veldig racingspill også.
    men, fortell meg, liker du å kjøre karting eller noen andre slags biler for reell. jeg har kjørt mange ganger karting og det er så gøy 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top