Plantronics sponser BondeLAN!


 

*Sponset*
 

Nå er BondeLAN i gang her på Snåsa og i denne forbindelse fortsetter jeg med å legge opp videoer hvor jeg unboxer premier som deles ut under dagene datapartyet pågår. Visste du at BondeLAN faktisk er det største og eldste datapartyet som eksisterer her i Nord-Trøndelag? Nå vet du det og gjengen bak BondeLAN har holdt det gående i mange, mange år og hvor de og jeg håper på å holde det gående enda flere år fremover. 
 

Jeg har selv vært veldig aktiv i BondeLAN, men har i de siste årene trukket meg litt tilbake og nå er det jeg som står bak promo av BondeLAN pluss å skaffe til veie de viktige sponsorene som holder hjulene i gang for arrangementet.
 

Visste du blant annet at det er flere utenom Snåsa som deltar enn det er Snåsninger? Faktisk kommer de fleste fra Steinkjer, Verdal, Inderøy eller rettere sagt fra Innherred. Det er veldig gledelig å se og spesielt for oss som arrangerer BondeLAN. Det beviser at BondeLAN har fått en viktig plass blant unge i Nord-Trøndelag.
 

Men nok om det. Nå vil jeg rette søkelyset på Plantronics som har sponset noen meget fete gamingheadset. Plantronics Rig 500E er det headsetet du kan vinne. Dette headsetet har fått veldig gode kritikker fra mange av verdens beste esport-spillere og det har fått gode kritikker fra verdens gamingpresse. Det unike med Rig 500E er at det faktisk må bygges opp før det kan brukes og akkurat dette er spesielt. Lyden er utrolig bra og det er veldig godt å bruke selv over mange timer. Om du vil vite mer om headsetet, så anbefaler vi deg å klikke deg inn på nettsiden til Plantronics og se hvorfor du bør ta turen til BondeLAN for delta i konkurranser. 
 

Om du vil vite mer om BondeLAN, så klikk deg inn på nettsiden samt facebook-siden.
 

Her er unboxing-videoen av premiene Plantronics har sponset BondeLAN.
 

1jKNNN1qgaM

#bondelan #plantronics #premier #gamer #gaming #game #games #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top